رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش رکورد جدیدی ثبت کرد

## ایران خودرو رکورد جدیدی در رضایت مشتریان ثبت کرد

معاون خدمات پس از فروش ایساکو با اعلام این خبر گفت: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو که سال 1403 را با امتیاز 807 در شاخص رضایت مشتریان آغاز کرده بود، با بهبود مستمر و اقدامات اصلاحی توانست این عدد را در پایان تابستان به 812 ارتقا دهد و رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

ماشااله وردینی در تشریح این دستاورد، گفت: این امتیاز حاصل نظرسنجی از مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش و زیرشاخص هایی مانند هزینه پرداختی، رفع کامل ایرادات ثبت شده، تامین به موقع قطعات، مدت زمان تعمیر و تحویل خودرو و … بوده است.

وی افزود: ایساکو با بررسی دقیق نقاط قابل بهبود و تلاش همه جانبه برای ارتقای رضایت مشتریان، در شش ماهه ابتدایی امسال توانست به صورت ماهانه امتیاز خود را افزایش دهد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 امتیاز رشد را تجربه کند.

وردینی با اشاره به گستردگی شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در کشور و تیراژ بالای محصولات این شرکت، تصریح کرد: ایساکو با این حجم از مسئولیت در قبال هموطنان، وظیفه سنگینی بر دوش دارد و ارتقای امتیاز در شاخص‌های مختلف نشان می‌دهد که تلاش‌های این مجموعه در مسیر درست پیش می‌رود و به طور مداوم به برآورده شدن انتظارات و خواسته‌های مشتریان نزدیک‌تر می‌شویم.

وی در پایان تاکید کرد: ما اعتقاد داریم که تا رسیدن به ایده‌آل‌ترین و بالاترین سطح استانداردهای خدمات پس از فروش، مسیر پر چالش و نیازمند تلاش صدچندان را پیش رو داریم و باید در مسیر بهبود مستمر، استوار گام برداریم.

پایگاه خبری فرصت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *