## سازمان غذا و دارو: ارتقاء رضایتمندی با استفاده از میز خدمت الکترونیکی و حضوری
در ماههای گذشته، سازمان غذا و دارو با استفاده از سیستمهای الکترونیکی و حضوری، به طور موثر به درخواستهای مردم پاسخ داده است.
**علیرضا انصاری، مسئول میز خدمت سازمان غذا و دارو**، در این خصوص گفت: “در این دوره، ۴۷۰ مراجعه حضوری ثبت شده که درخواستهایشان با سرعت و دقت مورد بررسی قرار گرفته و پاسخ لازم ارائه شده است.”
وی افزود: “علاوه بر این، ۳۰۰ درخواست از طریق سامانههای تیکتینگ و خدمت پیگیری شده و ۵۰ مورد همکاری با مدیرکل مرکز حراست به منظور پیشگیری از تنشهای احتمالی و رفع مشکلات صورت گرفته است.”
انصاری در ادامه توضیح داد که “۸۰۰ کد دوبعدی از سامانه رضایت سنجی ریاست جمهوری دریافت و چاپ شده و ۵۰ درخواست نیز با همکاری مرکز اطلاع رسانی ریاست جمهوری پیگیری شده است.”
وی با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات با کیفیت، گفت: “در مجموع، ۴۸۳۰۱ مراجعه حضوری و الکترونیکی به ثبت رسیده و بخشهای مختلف سازمان با جدیت به این درخواستها رسیدگی کردهاند.”
همچنین انصاری به طور میانگین در هر ماه ۱۸۹۶ مراجعه از طریق سامانه میز خدمت و ۱۶۸۴ مراجعه از طریق سامانه ساپورتینگ را ثبت کرده است.
وی در پایان با اشاره به تلاشهای مستمر سازمان غذا و دارو برای بهبود خدمات، گفت: “ادارههای مختلف از جمله اداره کل دارو و مواد تحت کنترل، تجهیزات و ملزومات پزشکی، فرآوردههای طبیعی و سنتی و فرآوردههای غذایی و آرایشی، در پاسخگویی به درخواستها و حل مسائل مراجعان نقش بسزایی داشتهاند.”
**میز خدمت الکترونیکی و حضوری با هدف ارتقاء رضایتمندی مراجعان و تسهیل فرآیندهای خدمت رسانی، همچنان با همکاری مستمر بخشهای مختلف سازمان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.**